niedziela, 17 lipca 2011

Witam :)

Długo podejmowałam decyzję aby założyć blog, aż w końcu się odważyłam. Zawsze miałam jakąś smykałkę do wykonywania ręcznie różnych rzeczy z papieru lub materiału oraz rysowania. Wcześniej nie wpadłam, jednak na pomysł, że mogę wykonywać jakieś prace, póki z siostrą nie znalazłyśmy strony o scrapbookingu i gdyby nie zachęciła mnie na zrobienie jej kartki na chrzest. Dzięki przeglądaniu różnych stron mniej więcej zorientowałam się w temacie i sama postanowiłam coś robić. W ten sposób mój pokój zaczął się przeradzać i powstał w nim artystyczny nieład, ponieważ wszędzie mam jakieś kartki, wstążeczki itp.

No to początek już jest. :) Mam wakacje więc zabieram się do pracy i może w najbliższym czasie powstanie coś interesującego.
Pozdrawiam 

1 komentarz:

  1. Witaj:)
    Przekornie powiem: witaj Anielico, Anielo, Janiołku:)

    OdpowiedzUsuń