środa, 3 sierpnia 2011

Wakacje :)

Spędzam teraz dwa tygodnie na wakacjach gdzie na około mam tylko lasy ;) Na około jest jeszcze kilkoro ludzi tak samo jak ja odseparowanych oraz zwierzęta. Nie zabrałam ze sobą jednak żadnych przydasiów więc trochę mnie do tego ciągnie i tego brakuje. Wrócę do domu to jednak od razu się nie zabiorę do tworzenia ponieważ będzie sprzątanie poremontowe... Mam już w planie poszukać gdzieś sklepu i chociaż z jakimiś materiałami i nitkami lub pójdę na poszukiwanie gałęzi i poplotę może jakieś wianki :) Mam dostęp codziennie do internetu z racji posiadania blueconnecta :) Może uda mi się jednak tu coś stworzyć :).


To jeszcze szukanie Vip-a u Lemonade :) z okazji 1 urodzin :)

1 komentarz:

  1. Thanks for sharing!
    Hey, I have a giveaway here, you could win a Pixie Kit worth $40, come on and join in the fun!
    http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń